Hier vindt u aanvullend beeldmateriaal.

Beeldmateriaal

Over project Radboudumc

In april 2022 nam bestuursvoorzitter Bertine Lahuis van het Radboudumc de sleutel van het nieuwe hoofdgebouw van het Radboudumc, gebouw A, officieel in ontvangst uit handen van Erwin Kersten, vertegenwoordiger van het bouwconsortium FourCare. De bouw, van aanbesteding tot sleuteloverhandiging, heeft ongeveer vijf jaar in beslag genomen. Unica vormde samen met Van Wijnen, Trebbe en Equans het FourCare consortium.

Over project Hogeschool van Amsterdam (Jakoba Mulder Huis)

De Hogeschool van Amsterdam (HvA) heeft haar toekomstbestendige en meest duurzame onderwijsgebouw in gebruik genomen. Het Jakoba Mulderhuis aan het Rhijnspoorplein is het slotstuk van de Amstelcampus, gelegen aan de Wibautstraat. Het pand biedt plaats aan zo’n 6.000 studenten van de faculteit Techniek en omvat ca. 25.000 m2 aan onderwijsruimtes. In samenwerking met Visser & Smit Bouw was Unica gedurende de realisatie verantwoordelijk voor de bouw- en installatietechnische aspecten van het Jakoba Mulderhuis.

Over project WTC Amsterdam (Tower Ten)

Tower Ten is de nieuwste uitbreiding van het World Trade Center Amsterdam. Een prestigieus bouwproject waarvoor Unica de totale engineering en uitvoering van alle installaties verzorgt.

Over gerestaureerd ARTIS-Groote Museum

Mede dankzij Unica beschikt het ARTIS-Groote Museum in Amsterdam na een grootschalige renovatie over duurzame en toekomstbestendige installaties. In bouwteamverband realiseerde Unica samen met restauratieaannemer Nico de Bont en Mobilis de opdracht om het oudste Rijksmonument van ARTIS te restaureren en vernieuwen.

Over renovatie kantoor Unica Bodegraven

Na een grootschalige renovatie werd het kantoor van Unica in Bodegraven in april 2022 opnieuw in gebruik genomen door de ruim 150 medewerkers. Los van de modernisering werd er ook een forse verduurzamingsslag gemaakt; het 50 jaar oude pand kreeg na de renovatie een A++ label toegekend.

Overig beeldmateriaal